تبليغ در گوگل

طراحي سايت/ طراحي اپليكيشن

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

تبليغ در گوگل

۵۴ بازديد

تبليغ در گوگل

احتمالا براي تمامي ما پيش آمده است كه هنگامي كه به دنبال كالاو يا شركت و خدماتي در گوگل هستيم پس از جستجو ابتدا وارد اولين سايت كه در صدر ليست نتيجه ي گوگل قرار دارد وارد شويم. و اين امر براي صاحب آن وب سايت بسيار سودمند مي باشد و براي اين منظور شما ميتوانيد به آساني از سرويس تبليغات در گوگل بهره ببريد. تبليغ در گوگل در سال هاي اخير مبلغ و سود بسيار زيادي را براي شركت گوگل به همراه داشته است. همين آمار شركت گوگل، ميزان بالاي استقبال شركت ها براي تبليغات و سود آوري آن ها را نشان مي دهد. بيشتر شركت هاي داراي طراحي سايت براي بهتر ديده شدن كالا و خدمات خود را از اين سرويس در گوگل به مشتري ها معرفي مي كنند.

 

تبليغ در گوگل با استفاده از سئو

تبليغ در گوگل با استفاده از سئو به بهتر شدن رتبه طراحي سايت به شكل نرمال در موتورهاي جستجو كمك مي نمايد. در اين روش كافي است كه سئو در طراحي سايت با رعايت اصول و استانداردهاي مورد تاييد جهاني پياده سازي گردد. به منظور استفاده از اين روند تبليغاتي نيازي به پرداخت هزينه نسيت از اين رو مي توان گفت يكي از كم هزينه ترين روش هاي تبليغاتي، تبليغ در گوگل از طريق سئو مي باشد. بروزرساني منظم، بك لينك گذاري، استفاده از كلمات كليدي مناسب از جمله عوامل موثر در پيشرفت روند طبيعي سئو سايت به شمار مي رود.

 

 

تبليغ رايگان در گوگل

اين تبليغات به صورت عمومي رايگان مي باشد و تنها به ازاي هر كليك و ورود كاربران به درون طراحي سايت، مبلغي طي تعرفه اي مشخص از صاحب طراحي سايت اخذ مي گردد. جستجوگر گوگل محبوب ترين و پر بازديدترين جست و جو گر اينترنت است و در ايران نيز اكثيرت مردم براي دستيابي به نيازها و خدمات مورد نظرشان به گوگل مراجعه مي كنند. به طور ميانگين 4 ميليارد نفر در هر روز از گوگل بازديد مي كنند و اين تعداد بالاي كاربران، پر بازده بودن تبليغات در گوگل را نشان مي دهد. در هر دو روش شما شركت هاي طراحي سايت مي توانند به شما كمك كنند و اين امر نياز به گروهي متخصص دارد.

 

تبليغ در گوگل به دو طريق زير انجام مي گردد:

 

  • سئو و بهينه سازي طراحي سايت

در اين روش متخصصان با استفاده از بهينه سازي و ربات هاي جستجوگر، كلمات كليدي سايت شما را به رتبه ي اول ليست جست و جو گر گوگل ارتقا مي دهند تا كاربران با جست و جوي آن كلمات اولين سايتي كه مشاهده مي كنند طراحي وب سايت شما باشد.

 

  • گوگل ادوردز و طراحي سايت

شما در اين روش طي پرداخت هزينه اي به گوگل كه تنها به ازاي هر كليك كاربر و ورودش به طراحي سايت شما ،از شما اخذ مي گردد، شركت طراحي سايت خود را در رتبه اول گوگل قرار مي دهيد.

 

بررسي مزاياي تبليغ در گوگل:

  • امكان ارائه كلمات كليدي مناسب در طراحي سايت
  • امكان دسترسي به سي پنل در طراحي سايت
  • امكان گزارش گيري منظم در طراحي سايت
  • امكان نمايش تبليغات درج شده در تمام موتورهاي جستجو
  • امكان ارائه خدمات مشاوره رايگان جهت سئوسايت
  • امكان اعمال تغييرات بدون محدوديت زماني و مكاني در طراحي سايت
  • پياده سازي بروزترين تكنينك هاي بهينه سازي جهت تبليغ در گوگل
  • افزايش اعتبار و بهبود رتبه ي طراحي سايت در موتورهاي جستجو

 

webdevelopment 2

 

بررسي دلايل اهميت تبليغ در گوگل با ادوردز

طبق بررسي هاي انجام شده گوگل يكي از معتبرترين و محبوب ترين طراحي سايت ها در ايران و در دنيا شناخته شده است. با توجه به اهميت حضور تمامي مشاغل در دنياي مجازي و استقبال زياد كاربران به خريد آنلاين، با استفاده از تبليغ در گوگل شما مي توانيد سود بيشتري را براي كسب و كار خود به ارمغان بياوريد. 

 

تبليغ در گوگل با ادوردز

شايد تاكنون روش هاي تبليغاتي بسياري را جهت طراحي وب سايت خود امتحان كرده ايد و مسلما به نتيجه ي مطلوبي براي طراحي سايت حرفه اي خود دست نيافته ايد. تبليغ در گوگل حرفه و تخصص خاصي را مي طلبد. شركت نونگارپردازش به عنوان يكي از ده شركت طراحي سايت برتر با استفاده از مجرب ترين و متخصص ترين نيروها با طراحي سايت حرفه اي موفقيت شغلي چشمگيري را برايتان به ارمغان مي آورد. سئوكاران ما با بهره گيري از بروزترين تكنولوژي ها با توسعه ي سئو سايت، طراحي سايت فروشگاهي شما مشتريان عزيز را در صفحه ي اول گوگل در بالاترين رتبه در معرض ديد كاربران بيشتري قرار مي دهد. برخلاف تبليغ در گوگل با سئو، روش ادوردز مشمول پرداخت هزينه است. اگر به دنبال قدرتمند شدن طراحي سايت خود هستيد پس نبايد از هزينه هاي تبليغاتي خود بترسيد.

 

سوالات متداول در رابطه با تبليغ در گوگل:

 

  • ميزان هزينه تبليغ در گوگل جهت طراحي سايت چقدر است؟

برآورد قطعي جهت تبليغ در گوگل وجود ندارد و هزينه ي تبليغات طراحي سايت براي مشاغل مختلف، متفاوت است.

 

  • آيا تبليغ در گوگل بر روي سئو طراحي وب سايت تاثيرگذار است؟

تبليغات زماني موثر است كه كليك بخورد. بعبارتي تبليغ در گوگل زماني موفق است كه بتواند كاربران را جهت بازديد به طراحي سايت هدايت كند. بنابراين مي توان گفت تبليغ در گوگل بر سئوسايت مي تواند تاثيرات مثبت و منفي در برداشته باشد.

 

  • آيا شركت نونگارپردازش پلن هاي مختلفي را براي كاربران خود در نظر گرفته است؟

بله. شركت نونگارپردازش با در نظر گرفتن كسب و كارتان و نيازهاي شغليتان پلن هاي خاصي را براي شما مشتريان عزيز جهت ارائه تبليغات اصولي براي رسيدن به موفقيت طراحي سايت تان در نظر گرفته است. براي دريافت مشاوره با ما تماس حاصل كنيد و بدون ترديد كار طراحي سايت حرفه اي و تبليغ در گوگل و هر آن چه را كه براي توسعه يك طراحي فروشگاه اينترنتي نياز داريد به ما بسپاريد. شما هم مي توانيد مالك يكي از طراحي سايت هاي حرفه اي بزرگ در دنياي مجازي باشيد.

سرور مجازي

تبليغ در گوگل

ديجيتال ماركتينگ

VPS

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.