طراحي فروشگاه اينترنتي

طراحي سايت/ طراحي اپليكيشن

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

طراحي فروشگاه اينترنتي

۳۶ بازديد

در طراحي فروشگاه اينترنتي چند نكته را بايد مد نظر قرار داد. يك نكته آن كه تمامي امكانات و خدماتي كه به خريد بهتر مشتري ما كمك مي كند را در اختيارش قرار دهيم. مثلا در طراحي فروشگاه اينترنتي پوشاك بايد اطلاعات كامل درباره هر محصول به كاربر داد تا او حق انتخاب رنگ، مدل، جنس و ... را داشته باشد. نكته ي ديگر اين است كه بايد سعي كنيم در طراحي سايت فروشگاه اينترنتي تمام اصول استاندارد را رعايت كنيم يكي به اين دليل كه فروشگاه اينترنتي ما مورد استفاده براي همه ي افراد جامعه باشد و ديگر به اين دليل كه طراحي فروشگاه اينترنتي ما در جستجوي اينترنتي در موتورهاي جست و جوگر جز اولين فروشگاه ها باشد و از اين طريق بتوانيم محصولات و خدمات خود را به كاربران معرفي كنيم. براي رسيدن به اين هدف كه معرفي بهتر و جامع تري براي محصولاتمان داشته باشيم مي توانيم از طريق بازاريابي اينترنتي يا همان ديجيتال ماركتينگ هم از افراد با تجربه و حرفه اي در اين زمينه استفاده كنيم.

 

مهم ترين ويژگي هاي طراحي فروشگاه اينترنتي عبارتند از:

  • طراحي فروشگاه اينترنتي بر پايه ي هدف و خواسته ي مشتري
  • ايجاد صفحات نامحدود در طراحي فروشگاه اينترنتي
  • تنظيم كردن صفحات كليدي براي داشتن سئوي بهتر و قوي تر در طراحي فروشگاه اينترنتي
  • قابليت داشتن سايتي واكنش گرا يا رسپانسيو در طراحي فروشگاه اينترنتي
  • پشتيباني فني سايت و آموزش دادن پنل مديريتي در طراحي فروشگاه اينترنتي
  • بهينه سازي و داشتن سئوي بهتر در طراحي فروشگاه اينترنتي
  • كدنويسي كردن مطابق با آخرين الگوريتم گوگل در طراحي فروشگاه اينترنتي
  • لود شدن سريع صفحات سايت در طراحي فروشگاه اينترنتي
  • طراحي فروشگاه اينترنتي دو زبانه و يا حتي چند زبانه

 

 

برخي از امكانات و خدماتي كه طراحي فروشگاه اينترنتي ارائه مي دهد عبارتند از:

  • ايجاد صفحه رزومه و دامنه ي فعاليت فروشگاه در طراحي فروشگاه اينترنتي
  • ايجاد صفحه گالري براي نمايش دادن تمامي محصولات در طراحي فروشگاه اينترنتي
  • ايجاد صفحه تالار گفت و گو در طراحي فروشگاه اينترنتي
  • ايجاد قسمت جست و جوي پيشرفته در طراحي فروشگاه اينترنتي
  • ايجاد صفحه ي نظرسنجي از كاربران درباره ي كالايي خاص در طراحي فروشگاه اينترنتي

 

بررسي تاثيرات طراحي فروشگاه اينترنتي

امروزه اينترنت به يكي از مهم ترين و كارآمدترين ابزارهاي ارتباطي در دنيا تبديل شده است. با توجه به اهميت استفاده از اين ابزار ارتباطي و استقبال بيش از حد كاربران به خريد آنلاين، حضور تمامي مشاغل در دنياي مجازي از طريق ساخت سايت لازم و ضروري است. با ايجاد يك طراحي سايت حرفه اي ضمن حفظ مشتريان قديمي شما مي توانيد بدون داشتن محدوديت زماني و مكاني مشتريان جديدي را به كسب و كارتان جذب كنيد و فروش خود را افزايش دهيد. همه ي كسب و كارهاي كوچك و بزرگ مي توانند با طراحي فروشگاه اينترنتي خدمات و محصولات خود را به كاربران معرفي نمايند.

 

بهترين مشاوره جهت طراحي فروشگاه اينترنتي

شركت نونگارپردازش به عنوان يكي از با سابقه ترين و حرفه اي ترين شركت هاي طراحي سايت در ايران، بهترين مشاور براي طراحي فروشگاه اينترنتي شماست. تلفن را برداريد و براي دريافت مشاوره رايگان با ما تماس حاصل كنيد.

 

12Online Shopping

 

چرا به طراحي فروشگاه اينترنتي نياز داريم؟

روي آوردن تقريبا تمامي مشاغل به تجارت آنلاين و استقبال بيش از حد كاربران به خريد اينترنتي به خوبي گوياي ضرورت داشتن يك طراحي سايت فروشگاهي است. كاربران با استفاده از طراحي فروشگاه اينترنتي به راحتي مي توانند در كوتاه ترين زمان و با كم ترين هزينه نيازهاي اوليه ي خود را تامين نمايند. در مقابل اين استقبال مسلما سود و درآمد بيشتري از آن مالكان طراحي سايت فروشگاهي مي گردد. بهتر است بگوييم در عصر حاضر عدم حضور در دنياي مجازي نشانگر ضعف كاري شما كارفرمايان عزيز است و موفقيت شغلي شما در گرو داشتن يك طراحي سايت حرفه اي است.

 

استفاده از وردپرس در طراحي فروشگاه اينترنتي

طراحي سايت وردپرس يكي از طراحي وب سايت هاي محبوب در ميان كاربران است. قابليت انعطاف پذيري، امنيت بالا، امكان ايجاد صفحات زيبا و منحصر به فرد، سازگاري با انواع موتورهاي جستجو و... از جمله عوامل تاثيرگذار بر محبوبيت طراحي وب سايت وردپرس مي باشد.

 

طراحي فروشگاه اينترنتي در نونگار

تيم فني نونگار با بهره گيري از جديدترين متدهاي روز دنيا به ساخت سايت، سئو سايت و افزايش رتبه ي طراحي سايت حرفه اي شما مشتريان عزيز مي پردازد. بررسي نمونه پروژه هاي طراحي سايت انجام شده توسط نونگار مي تواند شما را در امر انتخاب بهترين شركت طراحي سايت ياري دهد.

طراحي سايت املاك

طراحي سايت ديجي كالا

طراحي سايت آگهي

طراحي سايت بيمه

توريست درمان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.