طراحي سايت مثل ديجي كالا

طراحي سايت/ طراحي اپليكيشن

جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

طراحي سايت مثل ديجي كالا

۱ بازديد

طراحي سايت مثل ديجي كالا

اصولاً مشترياني كه براي طراحي سايت به شركت نونگار پردازش مراجعه مي كنند را مي توان به چند دسته تقسيم نمود. تعداد كمي به صورت كامل و با جزئيات مي دانند چه چيزي مي خواهند و با اصول طراحي سايت و اِلمان هاي آن آشنايي دارند و ايده هاي نو و جديدي را مي خواهند. برخي نيز بدون هيچ تحقيق قبلي وارد شده و از كارشناسان شركت طراحي سايت نونگار پردازش مي خواهند با توجه به تجربه خود و مطابق با حوزه كاري آنها يك سايت را براي آنها طراحي كنند. اما اكثريت مشتريان يك كُليت از طراحي سايتي كه مي خواهند را در ذهن دارند و بخش هاي مختلفي را از سايت هايي كه قبل از آن ديده اند را مي خواهند در سايت خود داشته باشند و يا اينكه يك سايت دقيقاً مانند مشابه داخلي يا خارجي آن مي خواهند. ديجي كالا به عنوان يكي از سايت هايي كه براي بسياري از طراحي وب سايت هاي فروشگاهي ايراني الگوي مناسبي است از جمله سايت هايي است كه افراد بسياري مي خواهند سايت مشابه آن را داشته باشند.

اهميت طراحي سايت فروشگاهي ديجي كالا

اما سوال اين است كه مشابه سازي سايتي مانند ديجي كالا تا چه ميزان مي تواند موفقيت يك طراحي سايت فروشگاهي ديگر را تضمين كند. با توجه به اهميت روز افزون وب سايت ها در زندگي و تجارت امروزي و افزايش حجم قابل توجهي از خريدهاي اينترنتي سايت هايي كه در اين حوزه فعاليت مي كنند روز به روز در حال پيشرفت و موفقيت هستند. طبيعتاً يكي از بهترين سايت هاي ايران از نظر كاربردي بودن طراحي سايت ( در اين نوشتار صرفاً مباحث طراحي سايت بيان شده و ما قضاوتي در مورد قيمت ها و ... نداريم ) سايت ديجي كالا است و به همين دليل فروشگاه هاي زيادي مي خواهند طراحي سايتي شبيه طراحي سايت ديجي كالا داشته باشند و در مراجعه به شركت نونگار تقاضاي طراحي سايت مثل ديجي كالا را دارند.

طراحي سايت فروشگاهي ريسپانسيو

با پيشرفت علم و تكنولوژي و با هوشمند شدن ابزارهاي ارتباطي دسترسي مردم به موبايل ها و تبلت بيشتر شده است و بيشتر كارهاي الكترونيكي خود را با اين ابزارها انجام مي دهند به طور مثال امروزه كمتر كسي از طريق كامپيوتر و لپ تاپ صفحات وب سايت مشاهده مي كنند و يا به عبارتي ديگر عمده مردم از طريق تلفن هاي همراه هوشمند و تبلت هاي خود به مشاهده صفحات وب مي پردازند.
با اين حال ممكن است بسيار از طراحي سايت ها قديمي باشند و قابليت نمايش در صفحه هاي موبايل و تبلت را نداشته باشند ، در اين صورت محتواي صفحات وب به صورت نامتوازن براي كاربران به نمايش درميايد. اما اگر طراحي سايت ريسپانسيو باشد به خوبي قابليت نمايش در تمامي صفحه نمايش ها را دارد اين قابليت در تمامي وب سايت ها مخصوصا طراحي سايت فروشگاهي بايد رعايت شود تا كاربر و مشتري به سادگي از طريق تلفن همراه خود بتواند به خريد آنلاين بپردازد.

طراحي سايت مشابه ديجي كالا براي چه مناسب چه مشاغلي است؟

از طريق طراحي سايت هاي فروشگاهي مشابه ديجي كالا به راحتي مي توانيد به صورت آنلاين به فروش محصولات خود از هر نوع مدل و برندي بپردازيد. فقط توجه داشته باشيد كه ظاهر طراحي سايت فروشگاهي شما بايد كاربرپسند باشد زيرا مخاطب در بدو ورود به سايت ابتدا به ظاهر و گرافيك آن توجه مي كند. امروزه طراحي سايت ديجي كالا الگوي مناسبي براي افرادي است كه قصد اقدام به طراحي سايت هاي فروشگاهي براي فروش محصولات خود مي باشند زيرا اين وب سايت از هر لحاظ بسيار كامل بوده و همچنين از همه مهم تر اينكه ديجي كالا رزومه كاري بسيار خوبي دارد.

پيشنهاد ما به مشتريان

ما نيز با شما موافقيم كه داشتن نمونه هايي مانند ديجي كالا و سايت هاي مشابه مي تواند تصوير روشن تري از طراحي سايتي كه شما به آن نياز داريد را به كارشناسان طراحي وب سايت ارائه دهد. اما نكات مهم تري نيز هستند كه بايد در نظر بگيريد. تبليغات و بازاريابي قدتمند و هدف دار و دارا بودن ايده هايي كه بتواند در نهايت امر سايت شما را متفاوت و حتي جذاب تر از سايت ديجي كالا كند، سئو سايت مناسب و قدرتمند، قدرت شما در ارائه كالاهاي با كيفيت و ارزان تر و چنين مواردي است كه در نهايت در كنار يكديگر مي تواند به موفقيت طراحي سايت شما كمك كند و صرف اينكه سايت شما مشابه سايت ديجي كالا باشد كافي نمي باشد.

 

تعرفه طراحي سايت

آموزش طراحي سايت

طراحي وب سايت

بهترين شركت طراحي سايت

طراحي سايت املاك

طراحي سايت ديجي كالا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.